Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Pragnienie zrozumienia natury i miłość do wszystkiego, co żywe to są główne cechy każdego druida. Podobnie jak magowie, także i oni władają mocami magicznymi, jednak nie czerpią ich wprost z żywiołów, a z życiodajnej siły Matki Natury. Mówi się, że wprawny druid może nakazać całemu gajowi ruszyć do boju, podczas gdy inny, bardziej związany ze zwierzętami, może przybrać formę jednego z przedstawicieli fauny. Druidzi potrafią rozmawiać z duchami drzew, duszami zwierząt, a nawet z samym wiatrem. Wolą oni towarzystwo natury od obecności innych przedstawicieli swej rasy, co często skazuje ich na żywot pustelnika i powoduje, że większość ludzi niewiele wie o ich życiu. Jednak kto wie, jakie tajemnice kryją głębie rozległych ostępów lasu Avantiel?
Profesje możliwe do wyboru:
Znachor
Alchemik
Zielarz
Hodowca
Zmiennokształtny
Cechy druida:
+2 Astralne Punkty do Zręczności i Siły woli (bonus klasowy).
Premia do umiejętności Alchemia w wysokości 1/10 poziomu postaci.
Premia 50% podczas zbierania ziół.
Premia 25% do skuteczności czarów defensywnych.
Możliwość używania czarów defensywnych (maksymalny poziom: 60) i ofensywnych (maksymalny poziom: 20; przy czym są one o 50% słabsze niż normalnie).
Czary kosztują 50% więcej many niż normalnie.
Brak możliwości kupowania czarów ofensywnych (ich znajomość jest wrodzona).
Brak możliwości zbierania drzewa w lesie.
Zdolność polimorfii.
Możliwość stosowania wrodzonych zaklęć leczniczych.
Przedstawicielem tej klasy może zostać jedynie: Człowiek, Elf, Tauren, Centaur, Ent lub Driada.
Offline
Strony: 1